Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Επώνυμα προιόντα από δεύτερο χέρι;


Στροφή σε προϊόντα από δεύτερο χέρι και ενοικιάσεις επώνυμων ειδών φαίνεται να κάνουν οι περισσότερες γυναίκες, εφόσον η οικονομική κρίση αλλάζει το σκηνικό και στο χώρο της ένδυσης.
Το όνειρο των περισσότερων γυναικών να κυκλοφορούν με ένα αυθεντικό φόρεμα ενός διάσημου μόδιστρου, έστω και για 24 ώρες και να κρατούν στο χέρι μία τσάντα ενός γνωστού οίκου, μπορεί να γίνει πλέον πραγματικότητα και στην Ελλάδα, μέσω εταιρειών που ενοικιάζουν επώνυμα ρούχα και διάφορα αξεσουάρ για μία λαμπερή εμφάνιση. Μία τάση που στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, τώρα και στην Ελλάδα τείνει να επικρατήσει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Στην Ελλάδα, ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες ενοικίασης ρούχων και αξεσουάρ που κάνουν εμφάνιση, λειτουργώντας καταστήματα, αλλά και διαδικτυακά.
Στα περισσότερα εντυπωσιακή είναι η ποικιλία, η πολυτέλεια, αλλά και οι πολύ χαμηλές τιμές για ρούχα που αξίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ.
Συγκεκριμένα, μ’ ένα κόστος από 80 έως 160 ευρώ οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκάδες φορέματα μεγάλων οίκων, όπως Dior, Missoni, Cavalli κ.α. Ταυτόχρονα τα καταστήματα ενοικίασης, στις περισσότερες περιπτώσεις, διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό το οποίο παρέχει στυλιστικές συμβουλές, ώστε να γίνει η κατάλληλη επιλογή σε ρούχα, αλλά και αξεσουάρ που θα τα συνοδεύσουν.
υναικεία ματαιοδοξία ή απλή πρακτικότητα; «Ένας συνδυασμός και των δύο», λέει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, η Μαριέττα Μίχα, ιδιοκτήτρια του «Be a Celebrity», και προσθέτει ότι «η υπερπολυτελής τουαλέτα που θαυμάσαμε σε κάποιο γνωστό defile μπορεί να γίνει δική μας με πολύ λιγότερα χρήματα. Αλλά όχι μόνο η τουαλέτα. Στο showroom θα βρείτε, εκτός από βραδινά, και cocktail dresses, αλλά και κοστούμια, όλα προμηθευμένα από εμπόρους της Νέα Υόρκης και του Μιλάνου, και όλα μοναδικά αφού δεν υπάρχουν μεγέθη ή δεύτερα κομμάτια για το ίδιο ρούχο».
Όπως εξηγεί, σκοπός είναι η κάθε γυναίκα να αισθάνεται μοναδική. «Δεν θα θέλαμε μία κυρία που θα νοικιάσει ένα φόρεμα από εμάς να βρεθεί σε ένα event, όπου μία άλλη κυρία θα φορά ακριβώς το ίδιο φόρεμα. Κι αν αυτό συμβεί, τουλάχιστον δεν θα είναι δικό μας», λέει. Τα φορέματα, διευκρινίζει, δεν αλλάζουν παραπάνω από 6 ή 7 «χέρια» το καθένα, ενώ δεν είναι λίγες οι κυρίες που νοικιάζουν το ίδιο φόρεμα για παραπάνω από μία φορά.
Για πολλές γυναίκες η τσάντα αποτελεί το απόλυτο φετίχ. Ωστόσο, στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι τιμές τους είναι απαγορευτικές για το πορτοφόλι της μέσης Ελληνίδας. Η πολυτέλεια αυτή όμως μπορεί να γίνει πιο προσιτή αγοράζοντας μία μεταχειρισμένη τσάντα σε αρκετά χαμηλή τιμή ή νοικιάζοντάς τη, μέσω του starbags.gr, που είναι το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα που διαθέτει τσάντες προς ενοικίαση και πώληση. Η επιχείρηση λειτουργεί εδώ και περίπου πέντε χρόνια, έχοντας πλέον επεκταθεί και στον τομέα του ρουχισμού με αγορές, ελαφρώς μεταχειρισμένων, επώνυμων ενδυμάτων
Όπως σημειώνει η Ολιάνα Σπυριδοπούλου, ιδιοκτήτρια του starbags.gr, προσφέρονται μόνο αυθεντικά κομμάτια γνωστών εταιρειών- Ρrada, Βurberry, Christian Dior – που πρώτα έχουν ελεγχθεί από ειδικούς συνεργάτες του καταστήματος. Ο χρόνος ενοικίασης μπορεί να είναι για μία ημέρα, ένα Σαββατοκύριακο, μία εβδομάδα, ένα μήνα. Ανάλογα με την κατηγορία της τσάντας και τον χρόνο ενοικίασης υπολογίζεται και το κόστος, ενώ όσες γυναίκες επιθυμούν να αγοράσουν μία μεταχειρισμένη τσάντα πρέπει να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας για να δουν τα κομμάτια προς πώληση. Χαρακτηριστικά, μία τσάντα Gucci, που η τιμή της στην αγορά ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ, κοστίζει 660 ευρώ, ενώ μία δερμάτινη τσάντα Υves Saint Lauren κοστίζει 410 ευρώ.
Για όσους και όσες δείχνουν προτίμηση στους γνωστούς οίκους μόδας, υπάρχουν και τα καταστήματα Vintage. Τα είδη τους είναι αυθεντικά κομμάτια περασμένων δεκαετιών, ενώ σε σχέση με τα υπόλοιπα καταστήματα μεταχειρισμένων ρούχων οι τιμές τους είναι λίγο «τσιμπημένες». Η Ριάνα Κούνου, ιδιοκτήτρια του «Le Streghe Son Τornate», μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ λέει ότι «τα ρούχα που έχουμε στο κατάστημα δεν είναι ασήμαντα, αλλά γεννήθηκαν από τους πιο γνωστούς οίκους μόδας του κόσμου. Οι τιμές τους είναι πολύ πιο χαμηλές σε σχέση με τα ρούχα των γνωστών μόδιστρων που κυκλοφορούν στα πιο ακριβά καταστήματα της πρωτεύουσας». Ένα κοστούμι του οίκου Chanel ή ένα ζευγάρι γόβες Ρrada στο κατάστημα της κ. Κούνου κοστίζουν 300 και 100 ευρώ αντίστοιχα, ενώ στα άλλα καταστήματα 2.500 και 400 ευρώ αντίστοιχα. Μάλιστα, όπως σημειώνει η ίδια, ανάμεσα στους πελάτες της είναι και πολλοί επώνυμοι που ντύνονται με vintage ρούχα. «Παρ’ όλα αυτά, οι Έλληνες δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι, καθώς πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να φοράνε κάτι που το έχουν χρυσοπληρώσει, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς που ντύνονται με αυτού του είδους τα ρούχα».
Πηγή: Αγγελιοφόρος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©2009Woman's Touch | by TNB